gökkuşağı ekran
Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz?
27
●1.372
- 11-06-2010, 17:50:54Evet geldi gitti simdi bendedeLampard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TV'de kesilince tivibu'da da kesildi. Tivibu'da acılmıs, TV'de de acılmıstır dedim o da açık suan.
- 11-06-2010, 23:22:43Trt dünya kupası yayınları için d-smart ile anlaştı, yayınlar nds şifreleme sistemiyle şifrelendi uydu yayınları için, karasal ve kablolu yayında açık.
Sd yayın biss ile açık hd yayın nds şifreli. - 12-06-2010, 09:28:51Mac yayinlari konusunda TRT ile ilgili aciklamalar vb. Hersey www.trthd.com da bulabilirsiniz
- 12-06-2010, 10:19:46Biss e falan gerek yok uğraşmayın o kadar bu kanalı girin tamam işte niye kasıyorsunuz kiExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TV'de kesilince tivibu'da da kesildi. Tivibu'da acılmıs, TV'de de acılmıstır dedim o da açık suan.