• 11-06-2010, 17:49:26
    #19
    Tivibu gene gidip geliyor gökkuşağı ekran
  • 11-06-2010, 17:50:54
    #20
    Lampard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tivibu gene gidip geliyor gökkuşağı ekran
    Evet geldi gitti simdi bendede TV'de kesilince tivibu'da da kesildi. Tivibu'da acılmıs, TV'de de acılmıstır dedim o da açık suan.
  • 11-06-2010, 17:51:42
    #21
    Dsmartta sorun yok şuan..
  • 11-06-2010, 20:07:28
    #22
    TRT 1in avrupaya verilen yayını;

    11919 24.444 Dikey

    bunu girdim şifre yok meksika maçını izledim tavsiye olunur.
  • 11-06-2010, 22:44:44
    #23
    belediye yayını geldi.
  • 11-06-2010, 23:22:43
    #24
    sunucuoptimizasyon.com
    Trt dünya kupası yayınları için d-smart ile anlaştı, yayınlar nds şifreleme sistemiyle şifrelendi uydu yayınları için, karasal ve kablolu yayında açık.

    Sd yayın biss ile açık hd yayın nds şifreli.
  • 11-06-2010, 23:27:46
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vestel marka uyduma formula 1 için biss girmiştim sorunsuz izliyorum.
  • 12-06-2010, 09:28:51
    #26
    Mac yayinlari konusunda TRT ile ilgili aciklamalar vb. Hersey www.trthd.com da bulabilirsiniz
  • 12-06-2010, 10:19:46
    #27
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRT 1in avrupaya verilen yayını;

    11919 24.444 Dikey

    bunu girdim şifre yok meksika maçını izledim tavsiye olunur.
    Biss e falan gerek yok uğraşmayın o kadar bu kanalı girin tamam işte niye kasıyorsunuz ki