Konu
Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz?
11-06-2010, 23:27:46
#25
Rorschach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vestel marka uyduma formula 1 için biss girmiştim sorunsuz izliyorum.