Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz?
27
●
1.372
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz?
1
2
3
4
11-06-2010, 17:26:01
#10
_Kaos_
Birtek kabloluda mı var şimdi dünya kupası..
11-06-2010, 17:28:47
#11
pLive
Üyeliği durduruldu
_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birtek kabloluda mı var şimdi dünya kupası..
Öyle görünüyor.
11-06-2010, 17:34:00
#12
Lordreal
TTNET e bu konuyla ilgili mail atsak aslında birçok kişi sırf dünya kupası için Tivibu üyeliği aldı. Hatta açıklama dahi yapıldı bu konuyla ilgili olarak maçlar Tivibuda yayınlancak diye ama maçın başlamasıyla gökkuşağı ekran geldi
11-06-2010, 17:35:26
#13
vLkn448
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende var yayın uydudada var D-Smarttada
11-06-2010, 17:37:04
#14
Yureksiz
Üyeliği durduruldu
Bizde de yayın var. Uydudan yayın açık şifreye girmedi :S Kahvede de yayın var(uydudan)
11-06-2010, 17:37:56
#15
Lordreal
Tivibuda yayın geldi
11-06-2010, 17:38:40
#16
KeWeLL19
Evet tivibu düzeldi kaçırmayın
11-06-2010, 17:43:13
#17
ATKNU
Suanda yayın Tivibu'da da açık, uydudada.
11-06-2010, 17:45:39
#18
Misafir
Biss key girebilme imkanın varsa
http://www.candirgen.com/dunya-kupas...patilacak.html
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler