• 11-06-2010, 17:26:01
    #10
    Birtek kabloluda mı var şimdi dünya kupası..
  • 11-06-2010, 17:28:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birtek kabloluda mı var şimdi dünya kupası..
    Öyle görünüyor.
  • 11-06-2010, 17:34:00
    #12
    TTNET e bu konuyla ilgili mail atsak aslında birçok kişi sırf dünya kupası için Tivibu üyeliği aldı. Hatta açıklama dahi yapıldı bu konuyla ilgili olarak maçlar Tivibuda yayınlancak diye ama maçın başlamasıyla gökkuşağı ekran geldi
  • 11-06-2010, 17:35:26
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende var yayın uydudada var D-Smarttada
  • 11-06-2010, 17:37:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bizde de yayın var. Uydudan yayın açık şifreye girmedi :S Kahvede de yayın var(uydudan)
  • 11-06-2010, 17:37:56
    #15
    Tivibuda yayın geldi
  • 11-06-2010, 17:38:40
    #16
    Evet tivibu düzeldi kaçırmayın
  • 11-06-2010, 17:43:13
    #17
    Suanda yayın Tivibu'da da açık, uydudada.
  • 11-06-2010, 17:45:39
    #18
    Biss key girebilme imkanın varsa http://www.candirgen.com/dunya-kupas...patilacak.html