TTNET e bu konuyla ilgili mail atsak aslında birçok kişi sırf dünya kupası için Tivibu üyeliği aldı. Hatta açıklama dahi yapıldı bu konuyla ilgili olarak maçlar Tivibuda yayınlancak diye ama maçın başlamasıyla gökkuşağı ekran geldi