• 05-06-2010, 21:05:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    israilli Köpekler bi anket oluşturmuş Savaş olsa Türkiyemi Kazanır İsrail mi Bizim adımıza türkçe aptal aptal şeyler yazıyorlar Şuanda Biz öndeyiz Sizide görelim r10 halkı

    http://turkey-vs-israel.free-opinion.com/US/EN/
  • 05-06-2010, 21:09:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Verim Oyumu .
  • 05-06-2010, 21:09:41
    #3
    gereksiz bir anket 10 da 1 imiz kadar nüfusu var tükürsek boğarız
  • 05-06-2010, 21:10:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O ankete gerek yok sonuç belli
  • 05-06-2010, 21:10:11
    #5
    Savaş çıksa ben bile girerim..
  • 05-06-2010, 21:21:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    istiklal marsımız sanıyla o sıtedekı yerını aldı
    yalnızca o sıtede bıle kendı halkımızın bırbırıne hakaret etmesı ne kadar uzucu
  • 05-06-2010, 21:24:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istiklal marsımız sanıyla o sıtedekı yerını aldı
    yalnızca o sıtede bıle kendı halkımızın bırbırıne hakaret etmesı ne kadar uzucu
    Kendi halkımız degil onlar Translate kullanarak türkçe yazıp bizi kötülüyolar
  • 05-06-2010, 21:25:06
    #8
    İsrail kim oluyor yahu!
    Arkasında başka şerefsizler olmasa tek türk askeri 10 tanesine bedel!
    Gemideki baskında salağın biri iniyor gemiye ebesini atlıyorlar gemiden atıyorlar.Böyle anketlerde gereksiz bence Savaşın sonucu anketle değil yürekle anlaşılır..
  • 05-06-2010, 21:32:54
    #9
    Bunu bir sitede gördüm

    Alıntı
    Başbuğ "İstersek İsraili 2 Saate haritadan Silebiliriz"