İsrail kim oluyor yahu!
Arkasında başka şerefsizler olmasa tek türk askeri 10 tanesine bedel!
Gemideki baskında salağın biri iniyor gemiye ebesini atlıyorlar gemiden atıyorlar.Böyle anketlerde gereksiz bence Savaşın sonucu anketle değil yürekle anlaşılır..