VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istiklal marsımız sanıyla o sıtedekı yerını aldı
yalnızca o sıtede bıle kendı halkımızın bırbırıne hakaret etmesı ne kadar uzucu
Kendi halkımız degil onlar Translate kullanarak türkçe yazıp bizi kötülüyolar