rapidshare.com yeni tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
rapidshare.com yeni tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz
9
●
592
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
rapidshare.com yeni tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz
1
2
05-06-2010, 11:00:59
#10
RapidMania
bence hiç güzel olmamış eski hali bundan 1000 kat daha güzeldi her hesabıma giriş yaptığımda Go to old premium zone ye basmaktan sıkıldım
premium usere basıyorum geri sayım başlıyor sonradan fark ettim yerleri değişmiş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler