siz ne düşünüyorsunuz.
rapidshare.com yeni tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz
9
●592
- 04-06-2010, 23:59:13evet arkadaşlar bugün farkettim. Rapidshare.com premium olanlarlar da farketmiştirler, yeni bir sistem getirmiş rapid. Tek kelime ile (ilk izlenimim) berbat olmuş
siz ne düşünüyorsunuz.
- 05-06-2010, 00:01:03free yerine premium indirmeye tıkladım yerleri değişmişti sanırım
- 05-06-2010, 00:08:26

sağ altta da player falan yapmışlar, dosya uploadı tam işkence
Go to old premium zone tıklayarek eski haline getirebiliyoruz
şimdi farkettim
- 05-06-2010, 00:42:30aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xD aynı durumdayız beleşci olmak böyle bişi .D
- 05-06-2010, 00:46:19
- 05-06-2010, 00:59:26buna dikkat etmemiştimaGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bahsettiğim konu premium zone du, demekki ana sayfaya da birşeyler yapmışlar. Adamlar her türlü sistem değiştiriyor biliyorlar her türlü kazanacağız her türlü millet kopmaz bizden

