Konu
rapidshare.com yeni tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz
05-06-2010, 11:00:59
#10
RapidMania
bence hiç güzel olmamış eski hali bundan 1000 kat daha güzeldi her hesabıma giriş yaptığımda Go to old premium zone ye basmaktan sıkıldım
premium usere basıyorum geri sayım başlıyor sonradan fark ettim yerleri değişmiş