• 02-06-2010, 21:17:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar laptopu masaustu monitörü olarak kullanabilmemiz mümkünmü.internette araştırdım bişeyler ama tam bi bilgi yok
  • 02-06-2010, 21:55:39
    #2
    galiba kullanabiliyorsun fakat çok yakıyor diye duydum tam bi bilgim yok ama.
  • 02-06-2010, 22:52:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bunun ıcın aparatlar war gittigidiyoru bı araştır vardır oralarda
  • 02-06-2010, 23:01:01
    #4
    çok zor. Çünkü masaüstü bilgisayara bağlamak için 3 şeye ihtiyacın var;
    1. Data kablosu dönüştürücüsü (her marka ve marka modelleri için değişkendir, hiçbiri standart değil)
    2. Elektrik beslemesi, aynı şekilde standardı yok
    3. şase, bu hallolur.

    Çok notebook söktüm taktım 100 dolar verip bir lcd monitör almamak niye onu anlamadım