Konu
Laptopu Masaüstü Ekranı Olarak Kullanabilirmiyiz
02-06-2010, 21:17:42
#1
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar laptopu masaustu monitörü olarak kullanabilmemiz mümkünmü.internette araştırdım bişeyler ama tam bi bilgi yok