çok zor. Çünkü masaüstü bilgisayara bağlamak için 3 şeye ihtiyacın var;
1. Data kablosu dönüştürücüsü (her marka ve marka modelleri için değişkendir, hiçbiri standart değil)
2. Elektrik beslemesi, aynı şekilde standardı yok
3. şase, bu hallolur.

Çok notebook söktüm taktım 100 dolar verip bir lcd monitör almamak niye onu anlamadım