• 02-06-2010, 17:32:34
    #46
    Boyu kadar konuşsun.Bu zamana kadar nerdeydi kendisi ?

    Başbakan : Öldürmeye gelince siz çocukları öldürmeyi de bilirsiniz

    Ahmedinejad : Konuşmaya gelince konuşmasını da bilirsin
  • 02-06-2010, 17:34:14
    #47
    Keşke...
    Atatürk diyenlere, Atatürk benim de ulu önderim. Ama şu anda Anıtkabir'de. Ve güncel olarak tavrını en etkili ortaya koyan lider Ahmedinejad'dır. Bazıları Atatürk'ün öldüğünü hala idrak edememiş.
    En iyisi siz okuyun çalışın, sonra bu ülkenin başına geçip Atatürk gibi yönetin bizi. Daha mantıklı olur bu dediğimiz.
  • 02-06-2010, 17:52:51
    #48
    İsrail'in yaptıklarını ne kadar acımasızca ise İran'ın yönetimi el değiştirirken yapılanlarda bu kadar acımasızdı.İstediğin lider başa geçene kadar kaç kişiyi kesip biçti haberin yok.

    Senin dünyanın önünce saygı ile eğildiği ATATÜRK denilen bir liderin varken neden bir katili başına istiyorsun?.

    Adam cesur olabilir,vururum dediğinde vurabilir.Bu onu iyi bir lider yapmaz.

    Benim tek liderim var.O kişide ATATÜRK.

    İyi düşün düzgün hesap yap.
  • 02-06-2010, 17:57:31
    #49
    HoXLeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyu kadar konuşsun.Bu zamana kadar nerdeydi kendisi ?

    Başbakan : Öldürmeye gelince siz çocukları öldürmeyi de bilirsiniz

    Ahmedinejad : Konuşmaya gelince konuşmasını da bilirsin
    Kardeş sen dünden beri milleti tahrik ediyorsun.
    Bak sana tek birşey soruyorum.
    BİR TANE İRAN Gemisi, Vatandaşı'na öyle bir muamele yapılsa ( yermi gerçi orası malum ) Ne olurdu sen biliyor musun ? Neler Olurdu sen biliyormusun ?

    Hadi Erdoğan Ülkesimizde ne kadar EURO varsa çıkartsında görelim, Bunu dile bile getiremez
  • 02-06-2010, 18:03:29
    #50
    Bir savaş Ülkemizi geriye götürür zaten tam gelişemedik

    Ama keşke bizde tehdit etseydik Lider lider değilki...
  • 02-06-2010, 18:03:39
    #51
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail'in yaptıklarını ne kadar acımasızca ise İran'ın yönetimi el değiştirirken yapılanlarda bu kadar acımasızdı.İstediğin lider başa geçene kadar kaç kişiyi kesip biçti haberin yok.

    Senin dünyanın önünce saygı ile eğildiği ATATÜRK denilen bir liderin varken neden bir katili başına istiyorsun?.

    Adam cesur olabilir,vururum dediğinde vurabilir.Bu onu iyi bir lider yapmaz.

    Benim tek liderim var.O kişide ATATÜRK.

    İyi düşün düzgün hesap yap.
    Bilader ATATÜRK yaşasaydı bu isteğimden ziyade bu durumda olmazdık. Mantıklı ol lütfen.
  • 02-06-2010, 18:16:21
    #52
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir savaş Ülkemizi geriye götürür zaten tam gelişemedik

    Ama keşke bizde tehdit etseydik Lider lider değilki...
    bizdeki lider değil

    LEADER ingilizce/ci & amerikanca/cı
  • 02-06-2010, 18:32:30
    #53
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sen dünden beri milleti tahrik ediyorsun.
    Bak sana tek birşey soruyorum.
    BİR TANE İRAN Gemisi, Vatandaşı'na öyle bir muamele yapılsa ( yermi gerçi orası malum ) Ne olurdu sen biliyor musun ? Neler Olurdu sen biliyormusun ?

    Hadi Erdoğan Ülkesimizde ne kadar EURO varsa çıkartsında görelim, Bunu dile bile getiremez
    Asıl sizin gibiler tahrik ediyor yok Ahmedinecadmış da Adolf Hitler miş de Tek Yahudi kalmayacakmış. Arkadaşım yaptığınız şeyle benim size vermek istediğim mesajı ima edemediniz harelde ?

    Adamlar Türkiye'nin kuyusunu kazıyor dıyorum . Ortadoğuda dengeler değişecek bu işler böyle giderse.
  • 02-06-2010, 18:44:23
    #54
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizdeki lider değil

    LEADER ingilizce/ci & amerikanca/cı
    Tansu hanım Çin'de bir toplantıda ona uzatılan konuşma metnini görevlilere fırlatarak bu nedir bana İngilizce metin getirin demişti. Ne çabuk unuttunuz. Şu anki hangi lider bunu yaptı.


    HoXLeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl sizin gibiler tahrik ediyor yok Ahmedinecadmış da Adolf Hitler miş de Tek Yahudi kalmayacakmış. Arkadaşım yaptığınız şeyle benim size vermek istediğim mesajı ima edemediniz harelde ?

    Adamlar Türkiye'nin kuyusunu kazıyor dıyorum . Ortadoğuda dengeler değişecek bu işler böyle giderse.

    değişecekse bizim elimizle olmalı. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyemeyiz ve yılanın başını küçükken ezeceksin, böyle gövde gösterilerin arasında olmanında bir bedeli var, ve böyle şeyler arasında olmalıyız.