Hocam olası bi savaş öncesi konuşmalara yapılabilecek konuşmalara bakınız kim kararlı tavır sergiliyor:
Recep Tayyip Erdoğan; Tepkimiz çok sert olacak. Yapılan hain saldırı kabullenemez niteliktedir ve devlet terörüdür.
Dışişleri bakanı Ahmet Davutoğlu; İsrailin bu hareketi kabul edilemez. Derhal soruşturma başlatılmalı ve İsrail özür dilemeli.
Ahmedinejad; İsrail kredisini tüketti bundan sonra tarafımıza yapılacak en ufak bir saldırıda acımaz YIKARIZ.
"Türkiye'nin dostluğu ne kadar kıymetli ise düşmanlığı da o kadar şiddetlidir." söyleminden sen ne anlıyorsun?
ve daha buna benzer çok ağır söylemlerde bulundu.
Başbaban susmadı ve susmayacaktır.Tepkisini şartlar'a uygun şekilde zaten gösteriyor ve ardında şunu ekliyor bu işin peşini bırakmayacağız..
Biz bu durumda haklıyız ve haksız duruma da düşmek istemiyoruz...