• 02-06-2010, 03:30:20
    #1
    Blogcular olarak İskenderun'da verdiğimiz şehitlerimizi ve nicesini analım arkadaşlar! Herkes sitesinde bir yazı ile destek olursa sevinirim.

    ben kendi blogumda kendimce uygun gördüğüm bir yazı yayınladım. linkini vermek istemiyorum. (sonra linkini paylaşıp askerler üstünden reklam yapıyor denmesin diye) okumak isteyenler yada yazmamıştır diyenler bloguma girip bakabilirler.
  • 02-06-2010, 03:32:41
    #2
    Bu benim başlığıma kızgınlıksa
    Benim yazarım zaten destek olmuş.
    Bkz: Tek Bayrak, Tek Millet, Tek Dil, Tek Devlet
  • 02-06-2010, 03:42:43
    #3
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu benim başlığıma kızgınlıksa
    Benim yazarım zaten destek olmuş.
    Bkz: Tek Bayrak, Tek Millet, Tek Dil, Tek Devlet
    Kızgınlığım şehitlerimizin unutulmasına, unutturulmasına!
  • 02-06-2010, 03:44:11
    #4
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızgınlığım şehitlerimizin unutulmasına, unutturulmasına!
    Yanlış anlaşılma için özür dilerim o zaman hocam.
    Biz unutmadık, Dediklerinize katılıyorum.