Blogcular olarak İskenderun'da verdiğimiz şehitlerimizi ve nicesini analım arkadaşlar! Herkes sitesinde bir yazı ile destek olursa sevinirim.

ben kendi blogumda kendimce uygun gördüğüm bir yazı yayınladım. linkini vermek istemiyorum. (sonra linkini paylaşıp askerler üstünden reklam yapıyor denmesin diye) okumak isteyenler yada yazmamıştır diyenler bloguma girip bakabilirler.