seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızgınlığım şehitlerimizin unutulmasına, unutturulmasına!
Yanlış anlaşılma için özür dilerim o zaman hocam.
Biz unutmadık, Dediklerinize katılıyorum.