Konu
Blogcular Olarak Şehitlerimizi Analım!
02-06-2010, 03:44:11
#4
GrupSoft
seemsiyah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kızgınlığım şehitlerimizin unutulmasına, unutturulmasına!
Yanlış anlaşılma için özür dilerim o zaman hocam.
Biz unutmadık, Dediklerinize katılıyorum.