• 29-05-2010, 15:58:26
    #10
    acaba eurovision cumartesi mı pazar mı
  • 29-05-2010, 16:16:28
    #11
    keşKe Sadece şarkı amacını güden bir yarışma oLarak devam etse..
  • 29-05-2010, 16:53:33
    #12
    mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bizim evi görseydiniz, şu an bunların sadece normal insan çerçevesi dışına çıkmış insanların halen daha tatmin edemedikleri egolarından başka birşey olmadığını görebilirdiniz. Aynı anda bir Türk, Kürt akrabaları olan ben ve Ermeni asıllı olan arkadaşım aynı sofrada bu olayların konusu açıldığında sadece gülüyoruz. Normal sağlıklı düşünen insanlar arasında zaten bunlar olmaz. Bu olayları kimse tamamen kabullenmeyi ya da reddetmeyi göze alamaz. Yoksa bizi ne ile meşgul edecekler? Ne ile engel koşacaklar? Aklı başında olan Ermeniler de zaten kullanıldıklarının farkındalar. Ermeniler'e değil onları bize karşı kullananlara çevirin dikkatinizi. Aksi halde asıl düşmanlarımızın istediklerini yapmış oluyoruz. Evet Ermeniler de öldüdrüldü, Türkler de öldürüldü. Tabi bu konuda bizim daha haklı olduğumuzu zaten hepimiz biliyoruz ki bu olayların da yine başkalarının onları kullanması sonucu yapıldığını göz ardı etmemeliyiz.
    SharpKiSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşKe Sadece şarkı amacını güden bir yarışma oLarak devam etse..
    Her iki düşünceye de katılıyorum . O şarkıyı söyleyen kadın aldığı paraya , kazandığı statüye bakar söylediği şarkıya değil
  • 29-05-2010, 18:23:21
    #13
    Ermenistan Türkiye'den yine iyi puan alacaktır eminim sözler ne olursa olsun. Çünkü bizim milleti öyle bir hale getirdiler ki devamlı birşeyi kanıtlamak zorunda kalmışız. Biz dostuz, biz kardeşiz, biz barışçılız, sözde soykırım yalandır, dini özgürlük bizde var filan filan. Birisi de demiyorki ya biz neden birilerini tatmin etmek için uğraşıyoruz.

    Ermenistan şarkısıyla istediğini yapsın biz bunu kararlılıkla kırabiliriz. Açıkcası o şarkıyı söylemeleri Türkiye'ye pek zarar vermez. Çünkü zaten avrupa ülkeleri düşüncelerini direk yansıtmışlar. Filmlerde, dizilerde ve kitaplarda yeterince ermenistan yandaşlığı yapıyorlar.

    Ben geçen akşam eurovision izlerken asıl beni delirten olay Kıbrıs konusudur. Adamlar bayrakla geliyor. Bayrakta tüm kıbrıs onların gözüküyor. Ekranda Kıbrıs yazıyor. Bakmayın bizim trt onun üstüne yazı getiriyor. Bizimkiler buna ses çıkarmıyor bir şarkıdaki sözlere mi alınacaklar. Adamlar bizim olan toprakları kendi toprakları diye gösteriyor ve tüm avrupa bu isimle onları biliyor,dinliyor. Sende bunu kendi tv ekranında yayınlıyorsun. Sonra çıkıp edebiyat yapmak kolay tabi. O zaman kıbrısta görev yapanlar orda şehit gazi olanlar boşuna uğraşmışlar. Biz zaten kktc bayrağını sadece futbol maçlarında dalgalandırıyoruz.
  • 29-05-2010, 18:32:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Düşündüğümüz de zaten Eurovision denilen yarışmanın müziğe,şarkıya bakılmadığı aşikardır. Siyasi oyunlara bu kadar kafa yoruyoruz..
  • 29-05-2010, 18:34:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bizim evi görseydiniz, şu an bunların sadece normal insan çerçevesi dışına çıkmış insanların halen daha tatmin edemedikleri egolarından başka birşey olmadığını görebilirdiniz. Aynı anda bir Türk, Kürt akrabaları olan ben ve Ermeni asıllı olan arkadaşım aynı sofrada bu olayların konusu açıldığında sadece gülüyoruz. Normal sağlıklı düşünen insanlar arasında zaten bunlar olmaz. Bu olayları kimse tamamen kabullenmeyi ya da reddetmeyi göze alamaz. Yoksa bizi ne ile meşgul edecekler? Ne ile engel koşacaklar? Aklı başında olan Ermeniler de zaten kullanıldıklarının farkındalar. Ermeniler'e değil onları bize karşı kullananlara çevirin dikkatinizi. Aksi halde asıl düşmanlarımızın istediklerini yapmış oluyoruz. Evet Ermeniler de öldüdrüldü, Türkler de öldürüldü. Tabi bu konuda bizim daha haklı olduğumuzu zaten hepimiz biliyoruz ki bu olayların da yine başkalarının onları kullanması sonucu yapıldığını göz ardı etmemeliyiz.
    Çok haklısınız..Ne Türk ne de Ermeni halkının birbirleriyle bir alıp veremediği yok aslında...Hani derler ya bir çıban başı ortalığı ayağa kaldırır diye işte durum da aynen böyle...Birkaç çığırtkan yüzüne yıllardır sürüp gitti bu kısır döngü.

    Dış ve iç güçlerin niyeti belli: bizi hem içte hem dışarıda güçsüz bırakmak komşularımızla devamlı tedirginlik halinde bırakmak çünkü biliyorlar ki: bu ülkeyi kendi içindeki hainler yese dahi bu ülke halen güçlü ve ayakta..Gerisini düşünün siz hesaplayın ne kadar güçlü bir ülkeyiz...

    Bu meseleyi ancak Tarihçiler çözecektir ve en önemlisi ise bu işten anlamayan kişilerin karışmamasıdır çünkü karıştıukları için iş arapsaçına dönmüştür.Bizim alnımız aktır oturulur masabaşına açılır evrak ve belgeler tüm dünyaya deklare edilir........
  • 29-05-2010, 22:15:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kim ne derse desin burası bizim. Dünyada son 1 TÜRK bile kalsa kanının son damlasına kadar savaşıcaktır! İçiniz rahat olsun, siz böyle sorun ederseniz onlar daha mutlu olucaktır. Boşverin arkadaşlar biz burdayız, onlar şarkı yaza dursun en fazla yaptıkları şarkı sözlerinde bize laf atmak olabilir.
  • 29-05-2010, 23:53:41
    #17
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız..Ne Türk ne de Ermeni halkının birbirleriyle bir alıp veremediği yok aslında...Hani derler ya bir çıban başı ortalığı ayağa kaldırır diye işte durum da aynen böyle...Birkaç çığırtkan yüzüne yıllardır sürüp gitti bu kısır döngü.

    Dış ve iç güçlerin niyeti belli: bizi hem içte hem dışarıda güçsüz bırakmak komşularımızla devamlı tedirginlik halinde bırakmak çünkü biliyorlar ki: bu ülkeyi kendi içindeki hainler yese dahi bu ülke halen güçlü ve ayakta..Gerisini düşünün siz hesaplayın ne kadar güçlü bir ülkeyiz...

    Bu meseleyi ancak Tarihçiler çözecektir ve en önemlisi ise bu işten anlamayan kişilerin karışmamasıdır çünkü karıştıukları için iş arapsaçına dönmüştür.Bizim alnımız aktır oturulur masabaşına açılır evrak ve belgeler tüm dünyaya deklare edilir........
    Bu sözlerine katılmıyorum. Bana isteyen kafatasçı der isteyen ırkçı. Ne dedikleri nede diyecekleri umurumda olmaz. Hangi ermeni halkının Türk Milleti ile alıp veremediği yok. Bir örnek verirmisin acaba? Kaçtane ermeni hepimiz Türküz diye gösteri yaptı yada barış olsun KArabağdan çekilelim dedi. Kaçtane ermeni ermenistan futbol federasyonunun armasından ağrı dağını çıkaralım dedi. Kaçtane ermeni Türkiye ve Türk milleti lehine gazetelerinde yazı yazdı? Bize çakılan her kelimeyi her mesajı alttan almaya şartlandırılmışız artık. Çıkar zaat medyadan çakar basın özgürlüğü düşünce özgürlüğü deriz. İstanbulun göbeğinde Türkler ermenileri katletti özür dilesin diye gösteri yaparlar düşünce özgürlüğü olur. Ermeni halkı hakkımızda kötü düşünmüyor masalı ile uyutula uyutula karnımız genişletilmeye başladı farkında değiliz. Geçin bu kardeşlik ayağını. Bizde söz vardır ayıdan post ermeni rumdan dost olmaz. Bu böyle gelmiş böyle gider. Bu mesajı okuyan herkes biliyorki pkk denen şerefsizlerin kaynağıda ermenilerdir. Benim başıma çorap örmeye kalkan şerefsizleri asla sevmem. İsteyen bana ırkçı desin isteyen faşist.

    Burası Türkiye. 1071 de kapıyı kırıp içeri girdik. Yiğit olan şarkı ile beste ile masal okuyacağına gelsin çıkarsın bizi bu topraklardan.

    Şarkıyı söyleyen karının anavatanı neresi bilemem ama gelirse babavatanı eline veririz.