zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız..Ne Türk ne de Ermeni halkının birbirleriyle bir alıp veremediği yok aslında...Hani derler ya bir çıban başı ortalığı ayağa kaldırır diye işte durum da aynen böyle...Birkaç çığırtkan yüzüne yıllardır sürüp gitti bu kısır döngü.

Dış ve iç güçlerin niyeti belli: bizi hem içte hem dışarıda güçsüz bırakmak komşularımızla devamlı tedirginlik halinde bırakmak çünkü biliyorlar ki: bu ülkeyi kendi içindeki hainler yese dahi bu ülke halen güçlü ve ayakta..Gerisini düşünün siz hesaplayın ne kadar güçlü bir ülkeyiz...

Bu meseleyi ancak Tarihçiler çözecektir ve en önemlisi ise bu işten anlamayan kişilerin karışmamasıdır çünkü karıştıukları için iş arapsaçına dönmüştür.Bizim alnımız aktır oturulur masabaşına açılır evrak ve belgeler tüm dünyaya deklare edilir........
Bu sözlerine katılmıyorum. Bana isteyen kafatasçı der isteyen ırkçı. Ne dedikleri nede diyecekleri umurumda olmaz. Hangi ermeni halkının Türk Milleti ile alıp veremediği yok. Bir örnek verirmisin acaba? Kaçtane ermeni hepimiz Türküz diye gösteri yaptı yada barış olsun KArabağdan çekilelim dedi. Kaçtane ermeni ermenistan futbol federasyonunun armasından ağrı dağını çıkaralım dedi. Kaçtane ermeni Türkiye ve Türk milleti lehine gazetelerinde yazı yazdı? Bize çakılan her kelimeyi her mesajı alttan almaya şartlandırılmışız artık. Çıkar zaat medyadan çakar basın özgürlüğü düşünce özgürlüğü deriz. İstanbulun göbeğinde Türkler ermenileri katletti özür dilesin diye gösteri yaparlar düşünce özgürlüğü olur. Ermeni halkı hakkımızda kötü düşünmüyor masalı ile uyutula uyutula karnımız genişletilmeye başladı farkında değiliz. Geçin bu kardeşlik ayağını. Bizde söz vardır ayıdan post ermeni rumdan dost olmaz. Bu böyle gelmiş böyle gider. Bu mesajı okuyan herkes biliyorki pkk denen şerefsizlerin kaynağıda ermenilerdir. Benim başıma çorap örmeye kalkan şerefsizleri asla sevmem. İsteyen bana ırkçı desin isteyen faşist.

Burası Türkiye. 1071 de kapıyı kırıp içeri girdik. Yiğit olan şarkı ile beste ile masal okuyacağına gelsin çıkarsın bizi bu topraklardan.

Şarkıyı söyleyen karının anavatanı neresi bilemem ama gelirse babavatanı eline veririz.