mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bizim evi görseydiniz, şu an bunların sadece normal insan çerçevesi dışına çıkmış insanların halen daha tatmin edemedikleri egolarından başka birşey olmadığını görebilirdiniz. Aynı anda bir Türk, Kürt akrabaları olan ben ve Ermeni asıllı olan arkadaşım aynı sofrada bu olayların konusu açıldığında sadece gülüyoruz. Normal sağlıklı düşünen insanlar arasında zaten bunlar olmaz. Bu olayları kimse tamamen kabullenmeyi ya da reddetmeyi göze alamaz. Yoksa bizi ne ile meşgul edecekler? Ne ile engel koşacaklar? Aklı başında olan Ermeniler de zaten kullanıldıklarının farkındalar. Ermeniler'e değil onları bize karşı kullananlara çevirin dikkatinizi. Aksi halde asıl düşmanlarımızın istediklerini yapmış oluyoruz. Evet Ermeniler de öldüdrüldü, Türkler de öldürüldü. Tabi bu konuda bizim daha haklı olduğumuzu zaten hepimiz biliyoruz ki bu olayların da yine başkalarının onları kullanması sonucu yapıldığını göz ardı etmemeliyiz.
Çok haklısınız..Ne Türk ne de Ermeni halkının birbirleriyle bir alıp veremediği yok aslında...Hani derler ya bir çıban başı ortalığı ayağa kaldırır diye işte durum da aynen böyle...Birkaç çığırtkan yüzüne yıllardır sürüp gitti bu kısır döngü.

Dış ve iç güçlerin niyeti belli: bizi hem içte hem dışarıda güçsüz bırakmak komşularımızla devamlı tedirginlik halinde bırakmak çünkü biliyorlar ki: bu ülkeyi kendi içindeki hainler yese dahi bu ülke halen güçlü ve ayakta..Gerisini düşünün siz hesaplayın ne kadar güçlü bir ülkeyiz...

Bu meseleyi ancak Tarihçiler çözecektir ve en önemlisi ise bu işten anlamayan kişilerin karışmamasıdır çünkü karıştıukları için iş arapsaçına dönmüştür.Bizim alnımız aktır oturulur masabaşına açılır evrak ve belgeler tüm dünyaya deklare edilir........