• 27-05-2010, 14:29:31
    #1
    Artık canıma tak etti internet kafelere yazıcı parası bayılmaktan,
    30dk sonra felan gidicem almaya aklımda bi model var onu söyleyeyim, artı+eksi sizde bi fikir verin belki onu alırım

    Almayı düşündüğüm bu;
    http://www.hepsiburada.com/hp-c4680-...ductid=bd47845
  • 27-05-2010, 14:51:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzelmiş hocam alacağın ürün. İhtiyaçlarını karşılar diye düşünüyorum. Hayırlı olsun.
  • 27-05-2010, 14:54:59
    #3
    bendede vardı bir ata tarayıcılı falan filan ama kaldırdım onu kocaman diye
    http://www.hepsiburada.com/hp-deskje...3&categoryId=4 Bundan aldım hiç taracıyı vs. olarka kullanmadığım için hem ucuz hem ufak yer kaplamıyor fazla bundan almıştım
    Yazıcı olayında bence öneri bekleme yani isteklerin doğrultusunda kullanım biçimine göre al gitsin
  • 27-05-2010, 16:11:31
    #4
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede vardı bir ata tarayıcılı falan filan ama kaldırdım onu kocaman diye
    http://www.hepsiburada.com/hp-deskje...3&categoryId=4 Bundan aldım hiç taracıyı vs. olarka kullanmadığım için hem ucuz hem ufak yer kaplamıyor fazla bundan almıştım
    Yazıcı olayında bence öneri bekleme yani isteklerin doğrultusunda kullanım biçimine göre al gitsin
    yazıcı işi ertelendi anlaşılanda,

    ben fotoğraf kağıdı alıp baskı yapmayı düşünmüyorum, faks çekmicem, tarayıcıda kullanmam, fotokopi kullanabilirim.

    maaşı alınca gidip alayım şu yazıcıyı, kağıt başına 25-50krş alıyorlar içim gidiyor para bayılmaktan