Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede vardı bir ata tarayıcılı falan filan ama kaldırdım onu kocaman diye
http://www.hepsiburada.com/hp-deskje...3&categoryId=4 Bundan aldım hiç taracıyı vs. olarka kullanmadığım için hem ucuz hem ufak yer kaplamıyor fazla bundan almıştım
Yazıcı olayında bence öneri bekleme yani isteklerin doğrultusunda kullanım biçimine göre al gitsin
yazıcı işi ertelendi anlaşılanda,

ben fotoğraf kağıdı alıp baskı yapmayı düşünmüyorum, faks çekmicem, tarayıcıda kullanmam, fotokopi kullanabilirim.

maaşı alınca gidip alayım şu yazıcıyı, kağıt başına 25-50krş alıyorlar içim gidiyor para bayılmaktan