bendede vardı bir ata tarayıcılı falan filan ama kaldırdım onu kocaman diye
http://www.hepsiburada.com/hp-deskje...3&categoryId=4 Bundan aldım hiç taracıyı vs. olarka kullanmadığım için hem ucuz hem ufak yer kaplamıyor fazla bundan almıştım
Yazıcı olayında bence öneri bekleme yani isteklerin doğrultusunda kullanım biçimine göre al gitsin