• 04-07-2007, 09:57:19
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun. seneler önce benimde başımdan geçmişti babamın kolu olmasaydı 6 cmlik cam suratıma saplanacaktı ve belkide burada olamayacaktım.Allah kimsenin başına vermesin.
  • 04-07-2007, 11:32:36
    #38
    jza
    Üyeliği durduruldu
    Çok çok geçmiş olsun ..
    Daha lazımsın bizlere ..
  • 04-07-2007, 11:53:54
    #39
    Geçmiş Olsun. Allah bir daha göstermesin ve kimsenin başına vermesin.
  • 04-07-2007, 12:01:18
    #40
    geçmiş olsun lugelas.
  • 04-07-2007, 12:03:03
    #41
    geçmiş olsun..
  • 04-07-2007, 13:15:37
    #42
    Geçmiş Olsun...
  • 04-07-2007, 13:28:51
    #43
    Misafir
    Geçmiş olsun..
  • 04-07-2007, 13:40:57
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ölümlü dünya işde, kalp kırmaya değmio dimi
  • 04-07-2007, 13:43:09
    #45
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun bende geçen gün arkadan adamın biri çok yavaş geliyo asıldım sola dönerken sağ şerite geçmeden sol şeritten basıp sonra sağa inecektim viraj vardı soldan da araba geliyo neyse ki hızlanabilip sol şeritteki yetişmeden sağ şerite 4-5 sn ile geçebildim yoksa abbow kafa kafaya . yırttımda çarpma çurpma olmadı son anda sıyırdım çizgi falan görmedim ben sadece yusuf yusuf hızlanıp direksiyonu kırmaktı becerdik
    geçmiş olsun luge