Ölümün kıyısındaki o ince çizgi. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ölümün kıyısındaki o ince çizgi.
70
●
3.949
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ölümün kıyısındaki o ince çizgi.
1
2
3
4
5
6
7
8
04-07-2007, 02:09:22
#28
Labidu
Misafir
Geçmiş olsun,konuyu yeni gördüm.
04-07-2007, 02:13:35
#29
Simsek
Üyeliği durduruldu
ben de yeni gördüm geçmiş olsun.....
Allah seni sevdiklerine ve r10 a bağışlamış
04-07-2007, 02:14:00
#30
MiNiKCaDi
Üyeliği durduruldu
Geçmiş olsun.
04-07-2007, 02:17:23
#31
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
büyük geçmiş olsun ...
04-07-2007, 02:27:45
#32
zbahadir
İnsan hatası gibi görünse de bazı şeyler için önlem alamıyorsun.
Geçmiş olsun.
04-07-2007, 02:39:06
#33
Mesudo
Üyeliği durduruldu
Geçmiş Olsun. Allah Bir daha yaşatmasın.
04-07-2007, 08:27:28
#34
mahmutsan
geçmiş olsun arkadasım.
Allah seni sevenlerine bağışladı.
aslında her felakat bir derstir bize.
bir daha trafik kurallarına uymamazlık etme !
büyük kaza atlatmışın sen yinede sadaka'nı eksik etme.
Alllah sağlıklı ve uzun ömürler versin.
04-07-2007, 08:40:34
#35
ayberk
çok geçmiş olsun
04-07-2007, 09:19:31
#36
anarschi
çok geçmiş olsun lugelas.Umarım çabuk atlatırsın şokunu.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler