• 04-07-2007, 02:09:22
    #28
    Misafir
    Geçmiş olsun,konuyu yeni gördüm.
  • 04-07-2007, 02:13:35
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ben de yeni gördüm geçmiş olsun.....

    Allah seni sevdiklerine ve r10 a bağışlamış
  • 04-07-2007, 02:14:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.
  • 04-07-2007, 02:17:23
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    büyük geçmiş olsun ...
  • 04-07-2007, 02:27:45
    #32
    İnsan hatası gibi görünse de bazı şeyler için önlem alamıyorsun.
    Geçmiş olsun.
  • 04-07-2007, 02:39:06
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun. Allah Bir daha yaşatmasın.
  • 04-07-2007, 08:27:28
    #34
    geçmiş olsun arkadasım.
    Allah seni sevenlerine bağışladı.

    aslında her felakat bir derstir bize.
    bir daha trafik kurallarına uymamazlık etme !
    büyük kaza atlatmışın sen yinede sadaka'nı eksik etme.

    Alllah sağlıklı ve uzun ömürler versin.
  • 04-07-2007, 08:40:34
    #35
    çok geçmiş olsun
  • 04-07-2007, 09:19:31
    #36
    çok geçmiş olsun lugelas.Umarım çabuk atlatırsın şokunu.