Ölümün kıyısındaki o ince çizgi. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ölümün kıyısındaki o ince çizgi.
70
●
3.949
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ölümün kıyısındaki o ince çizgi.
1
2
3
4
5
6
7
Son
03-07-2007, 23:52:59
#10
Jonturk
geçmiş olsun gerçekten ucuz atlatmışın daha kötüsüde olabilirdi
03-07-2007, 23:56:56
#11
osem
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsun allah korumuş vallahi.
03-07-2007, 23:57:54
#12
Black1
geçmiş olsun kardeşim
04-07-2007, 00:00:47
#13
TrueLove
Geçmiş olsun...
04-07-2007, 00:01:52
#14
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsn
aynı olayı ben daha ölüm yaşam kavramları nedir bilmeden 8 yaşında yaşamştm çok iyi anlıyorm seni
04-07-2007, 00:09:00
#15
echo
geçmiş olsun. verilmiş sadakan varmış. belkide bi uyarıydı umarım bi daha yaşamazsın
acil şifalar
04-07-2007, 00:09:52
#16
Dmrbs
geçmiş olsun
04-07-2007, 00:14:12
#17
Ron
Geçmiş olsun turgut, verilmiş sadakan varmış
04-07-2007, 00:34:50
#18
LuGeSoft
Üyeliği durduruldu
sağolun arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. allah kimseyi böyle birşeyle sınamasın
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler