geçmiş olsun bende geçen gün arkadan adamın biri çok yavaş geliyo asıldım sola dönerken sağ şerite geçmeden sol şeritten basıp sonra sağa inecektim viraj vardı soldan da araba geliyo neyse ki hızlanabilip sol şeritteki yetişmeden sağ şerite 4-5 sn ile geçebildim yoksa abbow kafa kafaya . yırttımda çarpma çurpma olmadı son anda sıyırdım çizgi falan görmedim ben sadece yusuf yusuf hızlanıp direksiyonu kırmaktı becerdik
geçmiş olsun luge