• 25-05-2010, 13:52:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar kredikartım yok. Gittigidiyordan bir ürün almak istiyorum.

    öncelikle GGde ki alışverişler güvenli mi ?
    ve 2. olarak KK olmadan alışveirş yapabilirmiyiz ?

    teşekkürler
  • 25-05-2010, 14:18:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanal kart ile alışveriş yapılıyor bildiğim kadarıyla.Gg'de alışveriş yapan bir sürü insan var yinede dikkatli olmakta fayda var.
  • 25-05-2010, 14:20:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kredikartım yok. Gittigidiyordan bir ürün almak istiyorum.

    öncelikle GGde ki alışverişler güvenli mi ?
    ve 2. olarak KK olmadan alışveirş yapabilirmiyiz ?

    teşekkürler
    Havale ile veya varsa sanal kredi kartı hizmetiyle alışveriş yap. Satıcıların traderlarına bakarak bişeyler çıkarabilirsin. GG yönetimi v.s kesinlikle bir sıkıntı olmaz zaten.
  • 25-05-2010, 14:30:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sıkı bir gg kullanıcısıyımdır. Güvenle çalışabilirsiniz.

    Akbank hesaplarına havale yapabilirsiniz veyahut garanti bankası ile anlaşmaları mevcut kartsız olarak atm' den atabilirsiniz 1 TL işlem ücreti almaktadır.

    Hemen al ile ürün alamazsınız kredi kartı olmadan. Havale ile almak için ancak açık artırma olması gerekiyor.
  • 25-05-2010, 14:36:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alacağım ürünü 2 kullanıcı satıyor.

    http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27446891

    &

    http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27527489

    hangi kullanıcıdan almak daha iyi olur & bunları almak için KK lazımmııdır ?
  • 25-05-2010, 14:41:16
    #6
    Eğer ürün hemen al ise sen onu atm ile alamazsın
    sen satıcıya söyle ama önce teklif açsın sonra teklif ver oda gg mesaj atıyor ürün kapanıyor sende kalıyor öyle Garanti atmsi e-alışveriş ile alırsın +1TL masraf alıyor.
  • 25-05-2010, 14:43:59
    #7
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacağım ürünü 2 kullanıcı satıyor.

    http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27446891

    &

    http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27527489

    hangi kullanıcıdan almak daha iyi olur & bunları almak için KK lazımmııdır ?
    sana tavsiye bu markayıda modelide alma git o parayla vesikalık çekil gönlünce fotografla olan alakan daha çok gelişir bu cihaz çöptür
  • 25-05-2010, 14:49:30
    #8
    merhaba arkadaşım,

    İlk kez gg'den ürün sipariş ettim ve senin gibi bende kredi kartı yoktu. Ürünü açık artırma ile aldım . Açık artırmalı ürünlerde ihale sana kalırsa havale/eft yada kredi kartı seçeneği ile ürünü alabilirsin. İlk deneyim olarak kötü birşey oldu bugün gelen ürün çalışmadı Ve şunuda söylim 4,80 liralık ürünün kargo parası 5.5 lira %35indirim olmasına rağmen. Kargo paraları çok yüksek Ürünü alırken satıcının profilindeki yorumları dikkatli okuyun. Umarım benim gibi bir sorun yaşamazsınız..
  • 25-05-2010, 15:12:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana tavsiye bu markayıda modelide alma git o parayla vesikalık çekil gönlünce fotografla olan alakan daha çok gelişir bu cihaz çöptür
    nedeninide söylesen hocam ?
    kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar.
    gg üzerinden alıcılara pm attım onlarda çok memnun