Merhabalar kredikartım yok. Gittigidiyordan bir ürün almak istiyorum.
öncelikle GGde ki alışverişler güvenli mi ?
ve 2. olarak KK olmadan alışveirş yapabilirmiyiz ?
teşekkürler
KK olmadan GG ile alışveriş yapma ?
11
●862
- 25-05-2010, 14:20:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Havale ile veya varsa sanal kredi kartı hizmetiyle alışveriş yap. Satıcıların traderlarına bakarak bişeyler çıkarabilirsin. GG yönetimi v.s kesinlikle bir sıkıntı olmaz zaten.LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2010, 14:30:31Üyeliği durdurulduSıkı bir gg kullanıcısıyımdır. Güvenle çalışabilirsiniz.
Akbank hesaplarına havale yapabilirsiniz veyahut garanti bankası ile anlaşmaları mevcut kartsız olarak atm' den atabilirsiniz 1 TL işlem ücreti almaktadır.
Hemen al ile ürün alamazsınız kredi kartı olmadan. Havale ile almak için ancak açık artırma olması gerekiyor. - 25-05-2010, 14:36:37Üyeliği durdurulduAlacağım ürünü 2 kullanıcı satıyor.
http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27446891
&
http://urun.gittigidiyor.com/FUJIFIL...QQidZZ27527489
hangi kullanıcıdan almak daha iyi olur & bunları almak için KK lazımmııdır ? - 25-05-2010, 14:41:16Eğer ürün hemen al ise sen onu atm ile alamazsın
sen satıcıya söyle ama önce teklif açsın sonra teklif ver oda gg mesaj atıyor ürün kapanıyor sende kalıyor öyle Garanti atmsi e-alışveriş ile alırsın +1TL masraf alıyor. - 25-05-2010, 14:43:59sana tavsiye bu markayıda modelide alma git o parayla vesikalık çekil gönlünce fotografla olan alakan daha çok gelişir bu cihaz çöptürLeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2010, 14:49:30merhaba arkadaşım,
İlk kez gg'den ürün sipariş ettim ve senin gibi bende kredi kartı yoktu. Ürünü açık artırma ile aldım . Açık artırmalı ürünlerde ihale sana kalırsa havale/eft yada kredi kartı seçeneği ile ürünü alabilirsin. İlk deneyim olarak kötü birşey oldu bugün gelen ürün çalışmadı
Ve şunuda söylim 4,80 liralık ürünün kargo parası 5.5 lira %35indirim olmasına rağmen. Kargo paraları çok yüksek
Ürünü alırken satıcının profilindeki yorumları dikkatli okuyun. Umarım benim gibi bir sorun yaşamazsınız..
- 25-05-2010, 15:12:11Üyeliği durduruldunedeninide söylesen hocam ?kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar.
gg üzerinden alıcılara pm attım onlarda çok memnun