kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana tavsiye bu markayıda modelide alma git o parayla vesikalık çekil gönlünce fotografla olan alakan daha çok gelişir bu cihaz çöptür
nedeninide söylesen hocam ?
kullanan arkadaşlarım var çok memnunlar.
gg üzerinden alıcılara pm attım onlarda çok memnun