merhaba arkadaşım,

İlk kez gg'den ürün sipariş ettim ve senin gibi bende kredi kartı yoktu. Ürünü açık artırma ile aldım . Açık artırmalı ürünlerde ihale sana kalırsa havale/eft yada kredi kartı seçeneği ile ürünü alabilirsin. İlk deneyim olarak kötü birşey oldu bugün gelen ürün çalışmadı Ve şunuda söylim 4,80 liralık ürünün kargo parası 5.5 lira %35indirim olmasına rağmen. Kargo paraları çok yüksek Ürünü alırken satıcının profilindeki yorumları dikkatli okuyun. Umarım benim gibi bir sorun yaşamazsınız..