Bu ne böyle yahu?
Muhtemelen Lost meraklısı üyeler izlemiştir.
Ama belli ki senaristler sonu bağlayacakları yeri sapıtıp hepsini öldürmüşler. ben böyle saçmalık görmedim...
hayatımın 14 yaşıyla 18 yaşı arasında her hafta heyecanını yaşadığım, sezon aralarında kafayı yediğim dizi böyle bitti. Bir daha da bir diziye takılmam...
Bunun için mi bekledik biz yahu...
LOST; The End = SAÇMALIK!! Bunun için mi bekledik?
20
●1.452
- 24-05-2010, 18:06:08Bence güzeldi ama yeterli değildi, inşallah bir film ya da alternatif final yaparlar.
Yoksa sorular milletin içinde patlıyacak. Yıllar boyu kendi kendine teori üretmeye devam edicekler.
- 24-05-2010, 20:47:29Üyeliği durdurulduFilm yada alternatif final yolda.
Ama şunu söyleyeyim. dizide herşey açıklandı (açıklanması gereken) fakat çok ince detaylarla herkes göremedi bunları. haklılarda tabi herkes deli gibi spoiler aramıyor nette. O yüzden açıklama için birşeyler yapacaklar