• 24-05-2010, 17:01:03
    #1
    Bu ne böyle yahu?

    Muhtemelen Lost meraklısı üyeler izlemiştir.

    Ama belli ki senaristler sonu bağlayacakları yeri sapıtıp hepsini öldürmüşler. ben böyle saçmalık görmedim...

    hayatımın 14 yaşıyla 18 yaşı arasında her hafta heyecanını yaşadığım, sezon aralarında kafayı yediğim dizi böyle bitti. Bir daha da bir diziye takılmam...

    Bunun için mi bekledik biz yahu...
  • 24-05-2010, 17:48:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izlemeyenler vardır hala malum daha yeni yayınlandı o yüzden spoiler vermesek daha iyi olacak.
  • 24-05-2010, 17:50:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yarın değil mi büyük final ?
  • 24-05-2010, 18:06:08
    #4
    Bence güzeldi ama yeterli değildi, inşallah bir film ya da alternatif final yaparlar.
    Yoksa sorular milletin içinde patlıyacak. Yıllar boyu kendi kendine teori üretmeye devam edicekler.
  • 24-05-2010, 20:47:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Film yada alternatif final yolda.
    Ama şunu söyleyeyim. dizide herşey açıklandı (açıklanması gereken) fakat çok ince detaylarla herkes göremedi bunları. haklılarda tabi herkes deli gibi spoiler aramıyor nette. O yüzden açıklama için birşeyler yapacaklar
  • 24-05-2010, 21:57:48
    #6
    Ben tatmin oldum finalden. İstediğim herşey açıklandı. İyi izlerseniz nelerin açıklanıp nelerin açıklanmadığını anlayabilirsiniz. Açıklanmayan tek olay. Adanın nasıl o hale geldiği. Nasıl o güce sahip olduğu. Onuda sizin hayal gücünüze bırakmışlar.
  • 24-05-2010, 23:42:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel bir finaldi
  • 24-05-2010, 23:43:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar parayı götürdü
  • 25-05-2010, 00:50:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tüm karakterler öldü mü