Konu
LOST; The End = SAÇMALIK!! Bunun için mi bekledik?
24-05-2010, 21:57:48
#6
BatuhanK
Ben tatmin oldum finalden. İstediğim herşey açıklandı. İyi izlerseniz nelerin açıklanıp nelerin açıklanmadığını anlayabilirsiniz. Açıklanmayan tek olay. Adanın nasıl o hale geldiği. Nasıl o güce sahip olduğu. Onuda sizin hayal gücünüze bırakmışlar.