Bu ne böyle yahu?
Muhtemelen Lost meraklısı üyeler izlemiştir.
Ama belli ki senaristler sonu bağlayacakları yeri sapıtıp hepsini öldürmüşler. ben böyle saçmalık görmedim...
hayatımın 14 yaşıyla 18 yaşı arasında her hafta heyecanını yaşadığım, sezon aralarında kafayı yediğim dizi böyle bitti. Bir daha da bir diziye takılmam...
Bunun için mi bekledik biz yahu...