Anket Lisenin en zor dersi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 134
Lisenin en zor dersi?
Coğrafya
%2,24 (3 Oy)
Matematik
%27,61 (37 Oy)
Edebiyat
%6,72 (9 Oy)
Dil ve Anlatım
%1,49 (2 Oy)
Tarih
%4,48 (6 Oy)
Biyoloji
%3,73 (5 Oy)
Geometri
%11,94 (16 Oy)
Fizik
%15,67 (21 Oy)
İngilizce
%1,49 (2 Oy)
Kimya
%12,69 (17 Oy)
Hepsi zor
%5,97 (8 Oy)
Hiç biri zor değil
%5,97 (8 Oy)
  • 10-05-2010, 21:55:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakamı yapıyosunuz ???
    Evet kamera şakası yapıyoruz Ben anlamam dinden felan İyiki ezberlemem hızlı sürüyor 2 dk ezberleyip söylüyorum kurtarıyoruz. Hayatımda 40 puan aldım en yüksek 7 sene oldu bunlar 4 yıllık üniversite bile bitti
  • 10-05-2010, 21:57:20
    #20
    Edebiyattan dönem ödevimde varken hoca bana gıcıklığına 44,20'den sınıfta bıraktığı için ankette " Edebiyat " olarak oy kullandım
  • 10-05-2010, 21:58:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Matematik ve matematikçiden çektiğim kadar hayatta çekmedim
  • 10-05-2010, 21:59:15
    #22
    Din dersinde herhangi bir ezbere veya bilgiye gerek yoktur arkadaşlar o bilgiler bizde gizli içimizde doğuştan gelir sizi anlamak çöok güç din dersinde yemin ederim kitabın kapağını bile açmadan derside pek fazla dinlemiyorum hep yatıyordum 85 aldım. her senede böyle sorduğu sorular hep aynı basit işte namaz farzlar , sünnet falan işte bunları soruyor hersene gerçekten bilgiye gerek yok size başka şeymi soruyor diycem dinden de başka şeymi sorabilir? imanın şartını bilmiyormusunuz?
  • 10-05-2010, 22:00:13
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edebiyat - Dil ve Anlatım - Tarih - Resim - Müzik
    Sözellerden tek sevdiğim ders ingilizce
  • 10-05-2010, 22:04:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Din dersinde herhangi bir ezbere veya bilgiye gerek yoktur arkadaşlar o bilgiler bizde gizli içimizde doğuştan gelir sizi anlamak çöok güç din dersinde yemin ederim kitabın kapağını bile açmadan derside pek fazla dinlemiyorum hep yatıyordum 85 aldım. her senede böyle sorduğu sorular hep aynı basit işte namaz farzlar , sünnet falan işte bunları soruyor hersene gerçekten bilgiye gerek yok size başka şeymi soruyor diycem dinden de başka şeymi sorabilir? imanın şartını bilmiyormusunuz?
    Evet kamera şakası yapıyoruz Ben anlamam dinden felan İyiki ezberlemem hızlı sürüyor 2 dk ezberleyip söylüyorum kurtarıyoruz. Hayatımda 40 puan aldım en yüksek 7 sene oldu bunlar 4 yıllık üniversite bile bitti


    Pardon burada yanlıs yazdım.. Dua ezberleyip söylüyorum öyle kurtarıyordum dersi.. Bizim ortanmlarda bu konularda bahseden olmadıgı için doğuştan bilicek durumda değiliz..
  • 10-05-2010, 22:05:31
    #25
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Din dersinde herhangi bir ezbere veya bilgiye gerek yoktur arkadaşlar o bilgiler bizde gizli içimizde doğuştan gelir sizi anlamak çöok güç din dersinde yemin ederim kitabın kapağını bile açmadan derside pek fazla dinlemiyorum hep yatıyordum 85 aldım. her senede böyle sorduğu sorular hep aynı basit işte namaz farzlar , sünnet falan işte bunları soruyor hersene gerçekten bilgiye gerek yok size başka şeymi soruyor diycem dinden de başka şeymi sorabilir? imanın şartını bilmiyormusunuz?
    Olay o zaten. 16-17 yaşına gelmiş bir adama hadi bakalım Ahmet söyle "imanın şartı kaçtır? " diyemezsin.

    Ama sistem bireyleri eğitmek değil aksine aptallaştırmak olduğu için normal.
  • 10-05-2010, 22:06:42
    #26
    sizde haklısınız ama din dersi birazda 2.ci planda haftada 1 saat yerine 2-3 saat falan olsa daha iyi olurdu
  • 10-05-2010, 22:11:36
    #27
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde haklısınız ama din dersi birazda 2.ci planda haftada 1 saat yerine 2-3 saat falan olsa daha iyi olurdu
    İslamın şartını yoldan geçenlere sor %95i bilir ama yolda özkütle ne dediğinizde çok nadir cevap alabilirsiniz.