masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakamı yapıyosunuz ???
Evet kamera şakası yapıyoruz Ben anlamam dinden felan İyiki ezberlemem hızlı sürüyor 2 dk ezberleyip söylüyorum kurtarıyoruz. Hayatımda 40 puan aldım en yüksek 7 sene oldu bunlar 4 yıllık üniversite bile bitti