Konu
Lisenin en zor dersi
10-05-2010, 21:57:20
#20
DarksPrince
Edebiyattan dönem ödevimde varken hoca bana gıcıklığına 44,20'den sınıfta bıraktığı için ankette " Edebiyat " olarak oy kullandım