• 01-05-2010, 15:54:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://komix.tk/videolar/doga-icin-c...-yoldayim.html

    gerçekten güzel...
  • 01-05-2010, 16:03:12
    #2
    Çok beğendim .. Cengiz Özkan'ı tanıyordum Pusat dizisinden Çok iyi iş çıkarıyor..

    Düzenleme : Bayağı ünlü varmış
  • 01-05-2010, 16:06:54
    #3
    Bi önceki sen yağmur ol ben bulut şarkıları süperdi, bu da güzel olmuş bu arada sen siteyi iyi kasıon r10 da hea dikkatimi çekti de
  • 01-05-2010, 16:10:34
    #4
    ilk şarkılarını dinlemiştim ve çok etkilenmiştim gerçekten. Baya iyi iş yapıyorlar ve amaçları çok güzel.. Umarım daha çok destek artarda bu şarkıların devamı gelir... Gene güzel bir iş çıkarmışlar... Teşekkürler paylaşım için
  • 01-05-2010, 17:04:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam facebook video adresini verirmisin
  • 01-05-2010, 17:10:27
    #6
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam facebook video adresini verirmisin
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1445173815538
  • 01-05-2010, 17:43:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Önceki gibi buda güzel.
  • 01-05-2010, 19:10:27
    #8
    ersan özcan çıtasını genişletmiş ve bir çok yeni ünlü sima gördük bu klipte
  • 01-05-2010, 19:16:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    t0t0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi önceki sen yağmur ol ben bulut şarkıları süperdi, bu da güzel olmuş bu arada sen siteyi iyi kasıon r10 da hea dikkatimi çekti de
    siteyi r10 için yaptım. facebook linki verince facebook üyesi olmayanlar izleyemiyordu. bende böyle bir site yaparak güzel videoları gösteriyorum.
    zaten hit amacım yok. ki googledan video sitesine gelen yok gibi...