http://komix.tk/videolar/doga-icin-c...-yoldayim.html
gerçekten güzel...
Doğa İçin Çal | v2 | Uzun İnce Bir Yoldayım
11
●691
- 01-05-2010, 17:10:27http://www.facebook.com/video/video.php?v=1445173815538RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2010, 19:16:27Üyeliği durduruldusiteyi r10 için yaptım. facebook linki verince facebook üyesi olmayanlar izleyemiyordu. bende böyle bir site yaparak güzel videoları gösteriyorum.t0t0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten hit amacım yok. ki googledan video sitesine gelen yok gibi...
Cengiz Özkan'ı tanıyordum Pusat dizisinden
Çok iyi iş çıkarıyor..