Bi önceki sen yağmur ol ben bulut şarkıları süperdi, bu da güzel olmuş bu arada sen siteyi iyi kasıon r10 da hea

dikkatimi çekti de
siteyi r10 için yaptım. facebook linki verince facebook üyesi olmayanlar izleyemiyordu. bende böyle bir site yaparak güzel videoları gösteriyorum.
zaten hit amacım yok. ki googledan video sitesine gelen yok gibi...