ilk şarkılarını dinlemiştim ve çok etkilenmiştim gerçekten. Baya iyi iş yapıyorlar ve amaçları çok güzel.. Umarım daha çok destek artarda bu şarkıların devamı gelir... Gene güzel bir iş çıkarmışlar... Teşekkürler paylaşım için