Arkadaşlar aramızda ingilizceyi çok iyi bilen var mı? Bana ingilizce öğretmesini istiyorum. MSN den olmaz diyenlerde olabilir. sadece bazı sorularıma falan cevap versin yeter.
Kurs falan değil de, normalde hepimiz MSN'de çok zaman geçiriyoruz. MSN'den konusa konusa öğrenmek istiyorum. Yabancı bir kızla konuşurken bayağı bir kelime öğrendim ancak soru sormayı ve cümle kurmayı tam bilmiyorum. Bilmiyorum dan kastım; cümleleri tam kuramıyorum. Aralarına konulacak ekleri falan...
msn den yardım edeceklerini sanmıyorum da diğer ülkelerdeki kişilerle mektup arkadaşı bulup onlarla mektuplaşabilirsiniz.Diğer metod ise görsel ingilizce cd lerinden takip edebilir ingilizcenizi geliştirebilirsiniz.
Yabancı dizileri alt yazı ile izle.
Öğrenmemen imkansız gibi birşey. Sürekli izlersen yavaş yavaş mantığını çözüyorsun, harika şekilde yarar sağlıyor. Ben bir ara çok sarmıştım ingilizce konuşuyordum.