• 28-04-2010, 20:12:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar aramızda ingilizceyi çok iyi bilen var mı? Bana ingilizce öğretmesini istiyorum. MSN den olmaz diyenlerde olabilir. sadece bazı sorularıma falan cevap versin yeter.

    Öğrenmek istiyorum şu dili artık.
  • 28-04-2010, 20:16:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burak kursa yazılsan daha iyi olmazmı
  • 28-04-2010, 20:22:20
    #3
    Dil oturduğun yerden öğrenilmez.
  • 28-04-2010, 20:26:24
    #4
    Easy to Learn Advanced English only going for Practice (İngizce Öğrenmek Kolay Sadece Pratik Yapacaksın)
  • 28-04-2010, 20:42:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kurs falan değil de, normalde hepimiz MSN'de çok zaman geçiriyoruz. MSN'den konusa konusa öğrenmek istiyorum. Yabancı bir kızla konuşurken bayağı bir kelime öğrendim ancak soru sormayı ve cümle kurmayı tam bilmiyorum. Bilmiyorum dan kastım; cümleleri tam kuramıyorum. Aralarına konulacak ekleri falan...
  • 28-04-2010, 20:44:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok zor msn'den öğrenmen, 2 3 ay bir kursa git, daha iyi olacaktır.
  • 28-04-2010, 20:58:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    msn den yardım edeceklerini sanmıyorum da diğer ülkelerdeki kişilerle mektup arkadaşı bulup onlarla mektuplaşabilirsiniz.Diğer metod ise görsel ingilizce cd lerinden takip edebilir ingilizcenizi geliştirebilirsiniz.
  • 28-04-2010, 21:01:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Msn'den ingilizce öğrenildiğini ilk kez senden görüyorum arkadaşım.
  • 28-04-2010, 21:38:49
    #9
    Yabancı dizileri alt yazı ile izle.
    Öğrenmemen imkansız gibi birşey. Sürekli izlersen yavaş yavaş mantığını çözüyorsun, harika şekilde yarar sağlıyor. Ben bir ara çok sarmıştım ingilizce konuşuyordum.