İngilizce bilen ? (Lütfen bana ingilizce öğretin...)
15
●1.519
- 28-04-2010, 21:45:11bi topic açsak, sadece ingilizce konuşsak ama translate falan olmadan. anladığımız kadarıyla konuşalım. Türkçe kullanana da -rep verelim
- 28-04-2010, 22:34:15Üyeliği durdurulduHemen açıyorumcmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Açtım : https://www.r10.net/off-topic/621522-...et-topigi.html - 28-04-2010, 22:45:20Ingilizce Ders Notlari:
http://rapidshare.com/files/38128688...rs-Notlari.doc
veya
http://hotfile.com/dl/40300500/78dbf...tlari.doc.html
Faydasi olabilir - 28-04-2010, 22:54:18Üyeliği durdurulduBende office program yok hocam ya. Benim için not defterine kopyalarmısınız?MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
