Kurs falan değil de, normalde hepimiz MSN'de çok zaman geçiriyoruz. MSN'den konusa konusa öğrenmek istiyorum. Yabancı bir kızla konuşurken bayağı bir kelime öğrendim ancak soru sormayı ve cümle kurmayı tam bilmiyorum. Bilmiyorum dan kastım; cümleleri tam kuramıyorum. Aralarına konulacak ekleri falan...