-Blog yazılarımı ayağım düzelince böyle yapmayı düşünüyorum, ayağım kırık olduğu için pek etkili olamadım. Montaj konusunda biraz sıkıntı var gibi yorumlarınızı bekliyorum zaten bunu videodada belirttim:P
Videoyu izlemek için
Videoyu Bloğumdan izlemek için.
Bloğum için video çektim - Yorumları alalım ?
27
●1.404
- 22-04-2010, 02:16:12Üyeliği durdurulduBu blogumda daha önceleri, haber yazıyordum dilimin döndüğünce, o haberleri bundan sonra böyle yapmayı düşünüyorum. Haber milletvekiller ile ilgiliyse bir gömlek birde kıravat takıp öyle 1,2 snye gösterip, tekrar konuya dönücem, güzel bir mikrafon sart ayağımın düzelmesini bekliyorum. Yorumunuz içinde teşekkür ederimRuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2010, 02:27:09Üyeliği durdurulduSes için videoda açıklama yaptımzulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Doğal halim zamanla açılacaktır ileride çekim hatalarını 2 ayrı video olarak;
1- Konular
2- Çekim hataları
- 22-04-2010, 03:08:13Üyeliği durdurulduBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım
.
-Behlülmü yok artık

- 22-04-2010, 03:10:24Üyeliği durdurulduBu arada yaşıtız sanırım. MSN'imi eklersen sevinirim profilimden.Renksiztv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Behlül değil de, behlülün esmer versiyonu.
Bence doğal halinizle anlaşılır bir şekilde anlatım yaparsanız tutacağına inanıyorum.İyi bir proje düşünmüşsünüz ses kalitesi biraz düşük ama....