• 22-04-2010, 02:02:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    -Blog yazılarımı ayağım düzelince böyle yapmayı düşünüyorum, ayağım kırık olduğu için pek etkili olamadım. Montaj konusunda biraz sıkıntı var gibi yorumlarınızı bekliyorum zaten bunu videodada belirttim:P


    Videoyu izlemek için

    Videoyu Bloğumdan izlemek için.
  • 22-04-2010, 02:11:23
    #2
    Videoda anlatım zordur, türkçe kurallarına dikkat etmen gerekir ses ışık dizayn seçtiğin konu. İnsanlar belirli süre sonra bıkar.

    Umarım istedigini elde edersin. Başarılar.
  • 22-04-2010, 02:16:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoda anlatım zordur, türkçe kurallarına dikkat etmen gerekir ses ışık dizayn seçtiğin konu. İnsanlar belirli süre sonra bıkar.

    Umarım istedigini elde edersin. Başarılar.
    Bu blogumda daha önceleri, haber yazıyordum dilimin döndüğünce, o haberleri bundan sonra böyle yapmayı düşünüyorum. Haber milletvekiller ile ilgiliyse bir gömlek birde kıravat takıp öyle 1,2 snye gösterip, tekrar konuya dönücem, güzel bir mikrafon sart ayağımın düzelmesini bekliyorum. Yorumunuz içinde teşekkür ederim
  • 22-04-2010, 02:20:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çekim hataları Bence doğal halinizle anlaşılır bir şekilde anlatım yaparsanız tutacağına inanıyorum.İyi bir proje düşünmüşsünüz ses kalitesi biraz düşük ama....
  • 22-04-2010, 02:27:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekim hataları Bence doğal halinizle anlaşılır bir şekilde anlatım yaparsanız tutacağına inanıyorum.İyi bir proje düşünmüşsünüz ses kalitesi biraz düşük ama....
    Ses için videoda açıklama yaptım . Doğal halim zamanla açılacaktır ileride çekim hatalarını 2 ayrı video olarak;

    1- Konular
    2- Çekim hataları
  • 22-04-2010, 03:06:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok başarılı olmuş kardeşim. İlk sefer için mükemmel. Seste sorun var, o kadar. Diyeceklerimi yorum olarak blogunda belirttim zaten.

    Bu arada behlül'e benzediğini söylemişmiydim?
  • 22-04-2010, 03:08:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok başarılı olmuş kardeşim. İlk sefer için mükemmel. Seste sorun var, o kadar. Diyeceklerimi yorum olarak blogunda belirttim zaten.

    Bu arada behlül'e benzediğini söylemişmiydim?

    Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım .

    -Behlülmü yok artık
  • 22-04-2010, 03:10:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Renksiztv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım .

    -Behlülmü yok artık
    Bu arada yaşıtız sanırım. MSN'imi eklersen sevinirim profilimden.

    Behlül değil de, behlülün esmer versiyonu.
  • 22-04-2010, 03:15:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk sefer için çok başarılı bir tavsiyem şuan adı aklıma gelmiyor hani genelde kaykay çekimlerinde kulanılır biraz oval gösterir biraz tep açından öyle birşey ayarlarsan süper olur.