BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok başarılı olmuş kardeşim. İlk sefer için mükemmel. Seste sorun var, o kadar. Diyeceklerimi yorum olarak blogunda belirttim zaten.

Bu arada behlül'e benzediğini söylemişmiydim?

Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım .

-Behlülmü yok artık