Konu
Bloğum için video çektim - Yorumları alalım ?
22-04-2010, 03:08:13
#7
Renksiztv
Üyeliği durduruldu
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok başarılı olmuş kardeşim. İlk sefer için mükemmel. Seste sorun var, o kadar. Diyeceklerimi yorum olarak blogunda belirttim zaten.
Bu arada behlül'e benzediğini söylemişmiydim?
Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım
.
-Behlülmü yok artık