Renksiztv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz cidden beni çok memnun etti. Yatağa mutlu bir surat ifadesi ile giricem sanırım .

-Behlülmü yok artık
Bu arada yaşıtız sanırım. MSN'imi eklersen sevinirim profilimden.

Behlül değil de, behlülün esmer versiyonu.