Biri bana akıl versin... :( Çıkmazdayım
41
●1.947
- 07-04-2010, 15:47:20O şeref yoksunu insanı en başta sözlerinizle yıpratın. Adeta onu sözlerinizle dövün.
Daha sonra dükkanınızın vitrinini değiştirin yaz ayı geldi şenlendirin biraz.
Daha sonra kapılara reklam yapıştırıyorlar ya onlardan bastırın bir köşesinede lütfen kapıyı kapatınız yazın
o zaman reklam afişinizi yırtmıyorlar.
köşe başına yada yol kenarına artık dükkanınızın konumu nasılsa tabela koyun janjanlı birşey olsun
İlgi çekmesi için dükkanınız yan yanaymış ya dükkanıza bir yol yapın iki kenarı çiçeklerle dolu bir yol eminim herkesin ilgisini çeker
Dükkanınızın önüne araba koydurtmayın.
Ha birde dükkanınızda bir maskot olsun super mario sonic gibi
Ve vitrinin bir köşesine.
''Son gülen iyi güler'' yazın
- 07-04-2010, 16:33:24Üyeliği durdurulduGokhanın dediği bana göre adama ticareti öğrettim yazmıssın 1. sayfada onunla alakalı olabilirHKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2010, 17:14:28NoFears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süpersin
Daha önce başına böyle bir şey gelmiş gibi fikirler gördüm.
Bu arada ilgili tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kalbinize sağlık. - 07-04-2010, 17:24:24Çok zor bi' durum , Sabahleyin okuldayken okumuştum bu konunuzu.. Biraz düşündüm ve pek bi' şey aklıma gelmedi. Sakin kafayla okumak için tekrar gireyim dedim bi' de baktım konuyu 2-3 sayfaya çıkarmışız. Güzel , Mantıklı öneriler var.

HARİKA!JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bi' şey yapmanız , Size avantaj sağlayacaktır.HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi' kere taklitci diye yan tarafa girmeyip sizin dükkanınıza girip ardından " tabelanızı okuyarak geldim
" diyenler olacaktır.
Ve bunun gibi komik ve güzel bi' çok durumlar olacaktır.
- 07-04-2010, 18:38:57Aklıma süper bir fikir geldi
Git bir toptancıyla anlaş kendi kafandan takoz bir ürün yap bu çok iş getirecek filan de afişini filan as daha TR'ye ilk geldi çok iş yapacak filan diye toptancıyla konuşun ama o da duysun bunu birdefiyatı yüksek tut, sonra oda senden görüp toptancıdan kesin isteyecektir
toptancıda ön anlaşma yapsın satılan mal geri alınmaz diye, oda mal gibi kalsın (birkaç aylık maaşını çıkarırsın).Birde bu ürünlerin hepsini sattım de bir arkadaşla telde konuşurmuş gibi yapıp
- 07-04-2010, 18:56:28vay vay vay kardeş bu kadar şey sorunsuz işleyecekmiharslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2010, 19:08:38İşte onu ayarlamak zor olacaktır Manisadaysa ben yardımcı olurumConPix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ayda sürse sonu kesinlikle süper biter
Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır
o zaman reklam afişinizi yırtmıyorlar.