• 07-04-2010, 13:57:45
    #28
    7-8 ay bitene kadar. Siz yazdığınız afişleri tabelaları değiştirin.
  • 07-04-2010, 15:47:20
    #29
    O şeref yoksunu insanı en başta sözlerinizle yıpratın. Adeta onu sözlerinizle dövün.
    Daha sonra dükkanınızın vitrinini değiştirin yaz ayı geldi şenlendirin biraz.
    Daha sonra kapılara reklam yapıştırıyorlar ya onlardan bastırın bir köşesinede lütfen kapıyı kapatınız yazın o zaman reklam afişinizi yırtmıyorlar.
    köşe başına yada yol kenarına artık dükkanınızın konumu nasılsa tabela koyun janjanlı birşey olsun
    İlgi çekmesi için dükkanınız yan yanaymış ya dükkanıza bir yol yapın iki kenarı çiçeklerle dolu bir yol eminim herkesin ilgisini çeker
    Dükkanınızın önüne araba koydurtmayın.
    Ha birde dükkanınızda bir maskot olsun super mario sonic gibi
    Ve vitrinin bir köşesine.
    ''Son gülen iyi güler'' yazın
  • 07-04-2010, 16:33:24
    #30
    Üyeliği durduruldu
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan ne alakası var. İlk baştan kime ne anlatmışım anlatırmısın.

    Burda konu çok kazanç mı? Anlamadım demek istediğini. Hem kazançlarımla bu olayın ne alakası var? Yıllardır yaptığım online kazançtan kimseye bilgi vermedim. Dostlarım haricinde. Nasıl böyle bir bağdaşlaştırma kurdun anlamadım. Ben hangi sitemi kime ifşa etmişim.
    Gokhanın dediği bana göre adama ticareti öğrettim yazmıssın 1. sayfada onunla alakalı olabilir
  • 07-04-2010, 17:14:28
    #31
    NoFears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şeref yoksunu insanı en başta sözlerinizle yıpratın. Adeta onu sözlerinizle dövün.
    Daha sonra dükkanınızın vitrinini değiştirin yaz ayı geldi şenlendirin biraz.
    Daha sonra kapılara reklam yapıştırıyorlar ya onlardan bastırın bir köşesinede lütfen kapıyı kapatınız yazın o zaman reklam afişinizi yırtmıyorlar.
    köşe başına yada yol kenarına artık dükkanınızın konumu nasılsa tabela koyun janjanlı birşey olsun
    İlgi çekmesi için dükkanınız yan yanaymış ya dükkanıza bir yol yapın iki kenarı çiçeklerle dolu bir yol eminim herkesin ilgisini çeker
    Dükkanınızın önüne araba koydurtmayın.
    Ha birde dükkanınızda bir maskot olsun super mario sonic gibi
    Ve vitrinin bir köşesine.
    ''Son gülen iyi güler'' yazın

    Süpersin Daha önce başına böyle bir şey gelmiş gibi fikirler gördüm.

    Bu arada ilgili tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kalbinize sağlık.
  • 07-04-2010, 17:24:24
    #32
    Çok zor bi' durum , Sabahleyin okuldayken okumuştum bu konunuzu.. Biraz düşündüm ve pek bi' şey aklıma gelmedi. Sakin kafayla okumak için tekrar gireyim dedim bi' de baktım konuyu 2-3 sayfaya çıkarmışız. Güzel , Mantıklı öneriler var.

    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vitrinine yazı yaz

    taklıtler asılları yuceltır Bkn : yan taraf dıye
    HARİKA!

    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmazsam Namerdim Sağolun gençler. En azından moral verdiniz ya
    Hemen reklamcıyla görüşüyorum
    Böyle bi' şey yapmanız , Size avantaj sağlayacaktır.
    Bi' kere taklitci diye yan tarafa girmeyip sizin dükkanınıza girip ardından " tabelanızı okuyarak geldim " diyenler olacaktır. Ve bunun gibi komik ve güzel bi' çok durumlar olacaktır.
  • 07-04-2010, 18:38:57
    #33
    Aklıma süper bir fikir geldi

    Git bir toptancıyla anlaş kendi kafandan takoz bir ürün yap bu çok iş getirecek filan de afişini filan as daha TR'ye ilk geldi çok iş yapacak filan diye toptancıyla konuşun ama o da duysun bunu birdefiyatı yüksek tut, sonra oda senden görüp toptancıdan kesin isteyecektir toptancıda ön anlaşma yapsın satılan mal geri alınmaz diye, oda mal gibi kalsın (birkaç aylık maaşını çıkarırsın).Birde bu ürünlerin hepsini sattım de bir arkadaşla telde konuşurmuş gibi yapıp
  • 07-04-2010, 18:56:28
    #34
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma süper bir fikir geldi

    Git bir toptancıyla anlaş kendi kafandan takoz bir ürün yap bu çok iş getirecek filan de afişini filan as daha TR'ye ilk geldi çok iş yapacak filan diye toptancıyla konuşun ama o da duysun bunu birdefiyatı yüksek tut, sonra oda senden görüp toptancıdan kesin isteyecektir toptancıda ön anlaşma yapsın satılan mal geri alınmaz diye, oda mal gibi kalsın (birkaç aylık maaşını çıkarırsın).Birde bu ürünlerin hepsini sattım de bir arkadaşla telde konuşurmuş gibi yapıp
    vay vay vay kardeş bu kadar şey sorunsuz işleyecekmi
  • 07-04-2010, 19:08:38
    #35
    ConPix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay vay kardeş bu kadar şey sorunsuz işleyecekmi
    İşte onu ayarlamak zor olacaktır Manisadaysa ben yardımcı olurum 2-3 ayda sürse sonu kesinlikle süper biter Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır
  • 07-04-2010, 19:15:53
    #36
    Asmak lazım, Kesmek lazım