Çok zor bi' durum , Sabahleyin okuldayken okumuştum bu konunuzu.. Biraz düşündüm ve pek bi' şey aklıma gelmedi. Sakin kafayla okumak için tekrar gireyim dedim bi' de baktım konuyu 2-3 sayfaya çıkarmışız. Güzel , Mantıklı öneriler var.
Vitrinine yazı yaz
taklıtler asılları yuceltır Bkn : yan taraf dıye
HARİKA!
Yapmazsam Namerdim

Sağolun gençler. En azından moral verdiniz ya

Hemen reklamcıyla görüşüyorum
Böyle bi' şey yapmanız , Size avantaj sağlayacaktır.
Bi' kere taklitci diye yan tarafa girmeyip sizin dükkanınıza girip ardından " tabelanızı okuyarak geldim

" diyenler olacaktır.

Ve bunun gibi komik ve güzel bi' çok durumlar olacaktır.