Çok zor bi' durum , Sabahleyin okuldayken okumuştum bu konunuzu.. Biraz düşündüm ve pek bi' şey aklıma gelmedi. Sakin kafayla okumak için tekrar gireyim dedim bi' de baktım konuyu 2-3 sayfaya çıkarmışız. Güzel , Mantıklı öneriler var.

JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vitrinine yazı yaz

taklıtler asılları yuceltır Bkn : yan taraf dıye
HARİKA!

HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmazsam Namerdim Sağolun gençler. En azından moral verdiniz ya
Hemen reklamcıyla görüşüyorum
Böyle bi' şey yapmanız , Size avantaj sağlayacaktır.
Bi' kere taklitci diye yan tarafa girmeyip sizin dükkanınıza girip ardından " tabelanızı okuyarak geldim " diyenler olacaktır. Ve bunun gibi komik ve güzel bi' çok durumlar olacaktır.