Biri bana akıl versin... :( Çıkmazdayım - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Biri bana akıl versin... :( Çıkmazdayım
41
●
1.947
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Biri bana akıl versin... :( Çıkmazdayım
1
2
3
4
5
07-04-2010, 20:42:31
#37
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
Benimki bana yetmiyor, yine yazılı var yine çalışasım yok.
Allah yardımcınız olsun
*yanlış anlaşılmasın, cevabım konu başlığına istinaden yazılmıştır.
07-04-2010, 21:51:22
#38
LeFleur
Üyeliği durduruldu
Vitrine cafcaflı afilli yanar dönerli tabelalar ışıklar koy. vitrinide geçtim yola tabela koy adını filanda yaz seni arayan seni bulsun.
hem zaten adam işi bilmiyor diyorsun ordan çıkan sana gelir hocam dert etme...
07-04-2010, 21:55:41
#39
ademoz05
Üyeliği durduruldu
Çok üzüldüm dostum durumun için...
Adamın yaptığı adilik,parazitlikten farklı değil. Git bi konuş aklını başına devşir birader de. Olacakları tahmin edemezsin de biraz gözünü korkut
07-04-2010, 22:18:22
#40
WebEngineer
Abi yapacak pek bir şey yok. Laftan anlamayan insana şiddet uygulanması taraftarıyım.
Gerekeni yap bence düşünme.
08-04-2010, 08:25:54
#41
HKNOCN
Karagün dostlarının hepsi burdaymışta haberimiz yokmuş
Teşekkür ederim arkadaşlar. Gittiği yere kadar artık. Durum ne gerektiriyorsa onu yapacağım.
08-04-2010, 14:30:22
#42
istiyorum
Adres ver geliyoruz indirmeye yan dükkanı
İnternet işlerinde olduğu gibi bu iştede kopyacılık var.
Siz onlardan farklı olun.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler