• 05-04-2010, 20:03:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 nisandaki Türk telekom - Galatasaray Cafe Crown maçına gitmek istiyorum ama arkadaşım Gs tarafına bilet alamazsın sadece Türk telekom taraftarı maça girebiliyor diyor. Aslı nedir. gitsem türk telekomlu taraftarla mı oturmak zorundayım?
  • 05-04-2010, 20:27:39
    #2
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 nisandaki Türk telekom - Galatasaray Cafe Crown maçına gitmek istiyorum ama arkadaşım Gs tarafına bilet alamazsın sadece Türk telekom taraftarı maça girebiliyor diyor. Aslı nedir. gitsem türk telekomlu taraftarla mı oturmak zorundayım?
    Geçen Telekom - Beşiktaş maçında nasıl kavga çıktı o zaman
  • 06-04-2010, 02:35:11
    #3
    Bildiğim kadarıyla sadece Gs-Fb maçlarında rakip takım seyiricisi alınmıyor..
  • 06-04-2010, 11:07:50
    #4
    O maça gidebilirsin fakat derbiler yasak.
  • 06-04-2010, 13:10:18
    #5
    teşekkürler
  • 06-04-2010, 15:41:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yasak yasak derbilerde.

    geçen senelerde bjk-fb maçına gitmiştim.ne maçtı be semih erdenle rasim başak bize hareket çaktı tüm tribün bir başladı saydırmaya.bir daha kafalarını kaldırıp tribüne bakamadılar.Eğer o maçta rakip seyirci olsaydı kesin kavga çıkardı.