Basketbol maçında rakip taraftar yasak mı?
5
●470
- 05-04-2010, 20:03:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.10 nisandaki Türk telekom - Galatasaray Cafe Crown maçına gitmek istiyorum ama arkadaşım Gs tarafına bilet alamazsın sadece Türk telekom taraftarı maça girebiliyor diyor. Aslı nedir. gitsem türk telekomlu taraftarla mı oturmak zorundayım?
- 05-04-2010, 20:27:39Geçen Telekom - Beşiktaş maçında nasıl kavga çıktı o zamanSolano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2010, 15:41:23Üyeliği durdurulduyasak yasak derbilerde.
geçen senelerde bjk-fb maçına gitmiştim.ne maçtı be
semih erdenle rasim başak bize hareket çaktı tüm tribün bir başladı saydırmaya.bir daha kafalarını kaldırıp tribüne bakamadılar.Eğer o maçta rakip seyirci olsaydı kesin kavga çıkardı.